Informatii Retur Gratuit

Dacă produsele comandate nu ți se potrivesc sau nu sunt conform așteptărilor tale, nu este nicio problemă pentru că, la DY Fashion, le poți returna gratuit în termen de 14 zile calendaristice.

 

Cum pot să returnez un produs?

1. Simplu. Accesează secțiunea “RETURNARE PRODUSE” din contul tău de client DY Fashion. Aici vei regăsi afisate toate comenzile pe care le-ai plasat și care pot fi returnate conform condițiilor de retur.

2. Selectează comanda, apoi produsele și motivul returului. Menționează contul bancar în care să îți restituim contravaloarea acestuia.

3. Adaugă apoi data și adresa de la care dorești să fie ridicat coletul de către firma de curierat.

4. Curierul va ajunge la adresa menționată pentru a prelua coletul retur în data selectată de tine

5. Din momentul procesării returului, banii îți vor fi returnați în contul specificat în maxim 7 zile lucrătoare de la procesarea returului.

 

Cum pot returna dacă nu am cont pe DY Fashion?

La fel de simplu, poți completa formularul de retur primit în colet, care conține următoarele detalii:

    • numele persoanei care a efectuat comanda;
    • numele și contul bancar (IBAN) în care dorești să fie restituită contravaloarea produsului;
    • numărul de telefon de pe care s-a efectuat comanda;
    • motivul returnării;
    • numele sau codul produsului/produselor returnate.

Apoi, poți suna la CARGUS Curier Rapid (tel: 0219330 sau 0219282) pt a solicita o ridicare a coletului și returnează-l la adresa: Bld. Dem Rădulescu nr 28-30, bl. C, parter, Rm Vâlcea, cu plata transportului la destinatar (Dyandress Fashion SRL).

Dacă dorești să returnezi produsele prin altă firmă de curierat, costul transportului va fi suportat de către tine.

 

Cât timp am la dispoziție să înapoiez un produs?

Termenul maxim în care pot fi returnate produsele este de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, conform OG34/2014.

 

De ce poate fi refuzat returul?

Nu este nimic complicat, dar trebuie să ai în vedere câteva lucruri înainte să returnezi un produs. Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervăm dreptul să refuzăm orice produs returnat care nu poate fi revândut ca nou, întrucât acesta poate pune în pericol sănătatea cumpărătorilor.

Conform Ordonantei 34/2014, art.16, lit.e), costumele de baie sunt articole care nu se pot returna/schimba, din motive de igiena!

Așadar, returul îți poate fi refuzat dacă:

    • produsul nu este în aceeași stare în care a fost livrat: prezintă semne de purtare, este deteriorat, nu are eticheta intactă;
    • eticheta de compoziție sau sigiliul de securitate a fost îndepărtat;
    • în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat.

Dacă nu sunt îndeplinite condițiile de mai sus, vom refuza returul și îți vom trimite coletul înapoi cu plata expediției la destinatar.

Facem tot posibilul să-ți oferim cele mai bune produse și servicii, dar știm că uneori lucrurile nu decurg conform planului. Dacă întâmpini orice problemă legată de returnarea produselor, contactează-ne la 0376.44.88.00 și vom găsi o soluție. Pentru noi, mulțumirea ta este cea mai importantă.

Dacă nu mai deții formularul de retur primit în colet, îl poți descărca de aici (format PDF). Acest formular de retur este doar un model și nu este obligatoriu.

 

Procedura de returnare în afara teritoriului României

Puteti RETURNA produsele comandate pe DY Fashion indiferent de motiv in termen de 21 zile calendaristice de la primirea coletului. Returul pentru comenzile livrate in afara teritoriului Romaniei nu este gratuit.

Pentru a va exercita dreptul de retragere va rugam sa folositi Formularul de retur on-line disponibil pe site-ul nostru, sau orice alta declaratie neechivoca in care va exprimati decizia de retragere din contract, pe emailul contact@dyfashion.ro.

Te rugam sa returnezi comanda in termen de 21 zile lucratoare la adresa: Dyandress Fashion SRL, Str. Dem Radulescu nr. 28-30, Bloc 30, parter, cod postal 240425, oras: Ramnicu Valcea, Jud. Valcea, Telefon: 0040376448800.

La comenzile cu livrare in UE se poate realiza doar returul produselor, nu si schimbul de produse.
Contravalorarea produsului/produselor se va restitui in contul dvoastra din care s-a facut plata, fie prin Payu, fie prin PayPal, in termen de 7 zile lucratoare.

Cheltuielile legate de costul transportului de retur din afara teritoriului Romaniei vor fi suportate de catre client. Iti recomandam sa trimiti returul prin Posta Nationala, dar se poate returna si prin firma de curierat care sa efectueze livrari in Romania.

Pentru Marea Britanie (UK), USA, Elvetia si alte tari non UE, clientul va suporta taxe vamale suplimentare la ajungerea coletului in tara. Dacă returnați produsele din afara UE, valoarea acestora nu trebuie să fie scrisă pe eticheta coletului.

Produse vizualizate recent

    Angle up icon