Ajutor DyFashion.ro

Locul unde gasiți răspunsuri la cele mai frecvente întrebări

Returnare produse

RETURNAREA PRODUSELOR

In cazul in care vrei sa returnezi un produs, nu va trebui sa platesti transportul. La DyFashion te bucuri de RETUR GRATUIT. Daca nu corespunde marimea sau nu iti place cum vine produsul, ai dreptul sa il returnezi gratuit, fara niciun cost.

Trimiteti coletul inapoi prin Urgent Cargus (tel 021.9330), cu plata transportului la destinatar ( Dyandress Fashion SRL), la adresa Bld. Dem Radulescu nr 28-30, Bl. C, Parter, Rm Valcea, tel 0376.44.88.00.

 

Returnarea produselor se face astfel :

1. Te loghezi cu contul tau Dyfashion, cu adresa de email si parola aleasa de tine. ( Daca nu ai cont pe Dyfashion, in emailul de confirmare a comenzii dai click pe linkul de creare cont si introduci parola dorita - Vezi imaginea de mai jos)

 

Link

 

2. In categoria istoric comenzi selectezi comanda din care vrei sa returnezi produsele (click pe returnare)

 

3. Campurile trebuiesc copletate in felul urmator :
Nume: Numele dvs. (precompletat)
E-mail: Adresa dvs. de e-mail (precompletat)
Telefon: Nr dvs de telefon
Numar comanda: Numarul comenzii (precompletat)
Produse returnate: se bifeaza produsele care vreti sa le returnati
Motivul returnarii: Selectati motivul returnarii
Metoda de compensatie: Restituire bani (precompletat)
Contul bancar pentru rambursare : CODUL IBAN al contului in care doriti sa primiti banii

Numelesi prenumele detinatorului contului : Numele complet al titularului de cont in care vor fi restituiti banii

 

4. Click pe butonul trimite

Felicitari ! Tocmai ati realizat comanda de retur.

 

 

 Termenul maxim in care pot fi returnate produsele este de 30 de zile calendaristice de la primirea coletului. Coletele cu produsele returnate in cea de-a 31-a zi dupa primire vor fi refuzate!


Pentru ca un produs sa poata fi returnat, trebuie respectati urmatorii pasi:


- Produsele trebuie sa fie returnate in aceeasi stare cum au fost trimise;

- Produsele nu trebuie sa prezinte urme de purtare, spalare;

- Fiecare produs returnat trebuie sa contina etichetele, documentele impreuna cu care a fost trimis precum si sigiliul intact;

- Produsele care nu intrunesc conditiile mentionate nu vor fi acceptate;

- Nu se accepta coletele cu ramburs;
- Nu se accepta colete returnare prin Posta Romana;
- Contravaloarea produselor va fi returnata in contul bancar specificat in maximum 5 zile lucratoare;
- Returul va fi gratuit indiferent daca s-a beneficiat de transport gratuit si la comanda initiala.

Atentie: Ruperea etichetei sau a sigiliului duce la neaceptarea returului!!!