Cum sa te imbraci corect la locul de munca

 

Indiferent daca ne place sau nu, modul in care ne imbracam afecteaza modul in care suntem perceputi de ceilalti. De aceea, in afaceri si la locul de munca, este atat de important sa proiectam imaginea corecta prin moda. Fusta sau pantaloni? Ciorapi sau picioare goale? Sandale sau pantofi? Acestea sunt intrebarile pe care ti le pui in fiecare dimineata atunci cand iti alegi imbracamintea de lucru. Si, in functie de dresscode-ul pe care il impune compania la care lucrezi, ai putea fi asa cum trebuie sau, din pacate, sa o dai in bara.

Stilul business se afla in varful popularitatii in zilele noastre, iar unele companii au chiar propriile coduri de imbracaminte formale pentru calauzirea doamnelor, pentru a crea aspectul fizic necesar. Pornind de la numele stilului, ne putem imagina deja destinatiile in care aceste coduri de imbracaminte pot functiona bine, oferindu-va un aspect confident si clasic si asigurandu-va aspectul ideal pretutindeni. Astfel, acum vom vorbi despre sfaturile de baza de moda pentru femeile de afaceri moderne pe care ar trebui sa le tii in minte atunci cand te imbraci pentru birou.

Cum sa te imbraci profesional?

Vestimentatia pentru o slujba, un interviu, un stagiu, un eveniment este o sursa de anxietate pentru toata lumea la un moment dat in cariera. Fiecare companie si eveniment sunt diferite, asa ca poate fi enervant sa nu stii cum sa te imbraci. Vrei sa faci cea mai buna impresie, desigur, iar hainele tale spun multe despre tine si cine esti!

1. Imbracat-te astfel incat sa te simti comfortabil -- Imbraca-te ca sa impresionezi, dar nu in asa fel incat sa te simti confortabil. Oamenii isi dau seama cand cineva se simte in largul sau si cand cineva este disperat. Urmeaza protocolul situatiei, cum ar fi formal sau business - casual, dar tine cont ce sa faci ca sa indeplinesti aceste conditii, fara insa a-ti compromite confortul. A te imbraca comfortabil inseamna sa poti sa faci orice intr-o tinuta. Nu ar trebui sa te mai gandesti la tinuta ta odata ce ai ajuns la un meeting sau o conferinta.

2. Pantofii sunt detaliul de importanta mare -- Stii de ce atat pantofii business pentru barbati, cat si cei pentru femei au tendinta de a parea ca stau pe loc? Atentia la detalii este totul. Curata-ti pantofii si ai grija ca acestia sa nu arate ca fiind purtati excesiv. Acum nu mai e vorba de fashion, ci pur si simplu despre a arata ca esti la patru ace si ca iti pasa cu adevarat de aspectul tau.

3. Alege culori clasice -- costumele alb-negru pentru femei continua sa fie cheia succesului. Investeste intr-un costum personalizat, fie el negru sau bleumarin. Acest lucru iti va permite sa te decizi cat mai repede asupra lucrurilor pe care sa le porti intr-o zi business. Bineinteles, este recomandat sa adaugi si putina culoare: o bluza sau sosetele pot fi de culori aprinse, astfel pastrandu-ti stilul personal intr-o tinuta formala.

Prima impresie conteaza, iar acesta se formeaza in numai 50 milisecunde. Acesta este momentul in care trebuie sa impresionezi, mai ales prin tinuta, pentru ca timpul nu este suficient incat sa permiti celorlalti sa te cunoasca mai bine, asa cum esti tu. Nu uita sa tii cont de aceste sfaturi si sa incerci tinutele noastre office pentru a avea succes printre colegii tai!

Ultimele știri