Ajutor DyFashion.ro

Locul unde gasiti raspunsuri la cele mai frecvente intrebari

Livrare si Returnare

LIVRAREA IN ROMANIA

Livrarea in Romania se face prin GLS CURIER RAPID. Coletul cu produsele comandate va ajunge la tine in 24-48 de ore. Transportul se realizeaza in deplina siguranta, curierul preia coletul si il aduce la destinatie in cele mai bune conditii.

• TRANSPORTUL ESTE GRATUIT, pentru comenzi în valoare de peste 300 de Lei;
• Pentru comenzi mai mici de 300 Lei, transportul costă 15 Lei;
• Plata se face prin RAMBURS, la primirea coletului; Veţi achita suma de plată agentului care vă va livra coletul;
• Orice comandă primită până in ora 16:00 va fi trimisă în aceeaşi zi, iar dumneavoastră o puteţi primi în 24-48 de ore.


Avantajele trimiterii prin Curier Rapid:


Rapiditate - Livrarea se face în 24 ore / 48 ore în zilele lucrătoare ( Luni-Vineri | 10:00 - 17:00 )
Comoditate - datorită livrărilor " Door to door";
Siguranţă şi eficienţă;
Verificare Online a statusului expedierii. Se poate verifica aici - Verificare AWB

 

RETURNAREA PRODUSELOR

In cazul in care vrei sa returnezi un produs, nu va trebui sa platesti transportul. La DyFashion te bucuri de RETUR GRATUIT. Daca nu corespunde marimea sau nu iti place cum vine produsul, ai dreptul sa il returnezi gratuit, fara niciun cost.

Trimiteti coletul inapoi prin Urgent Cargus (tel 021.9330), cu plata transportului la destinatar ( Dyandress Fashion SRL), la adresa Str. I.L Caragiale nr. 1, Rm Valcea, tel 0376.44.88.00.


 Pentru returnarea produselor este necesar sa completezi FORMULARUL DE RETUR, si poti pune in colet, langa produs, o coala A4 pe care sa fie mentionate clar urmatoarele detalii:


- numele persoanei care a efectuat comanda;
- numele si contul bancar (IBAN) in care doriti sa vi se returneaze banutii;
- numarul de telefon de pe care s-a efectuat comanda;
- numarul comenzii;
- motivul returnarii;
- numele sau codul produsului/produselor returnate;


In maximum 5 zile lucratoare, banii vor fi returnati in contul specificat. 

 

 Termenul maxim in care pot fi returnate produsele este de 30 de zile calendaristice de la primirea coletului. Coletele cu produsele returnate in cea de-a 31-a zi dupa primire vor fi refuzate!


Pentru ca un produs sa poata fi returnat, trebuie respectati urmatorii pasi:


- Produsele trebuie sa fie returnate in aceeasi stare cum au fost trimise;

- Produsele nu trebuie sa prezinte urme de purtare;
- Fiecare produs returnat trebuie sa contina etichetele si documentele impreuna cu care a fost trimis;
- Nu se accepta coletele cu ramburs;
- Nu se accepta colete returnare prin Posta Romana;
- Contravaloarea produselor va fi returnata in contul bancar specificat in maximum 5 zile lucratoare;
- Returul va fi gratuit indiferent daca s-a beneficiat de transport gratuit si la comanda initiala.

 

SCHIMBAREA PRODUSELOR

 

Conditii pentru schimbarea produselor :

- Produsele care trebuiesc schimbate sa fie in aceeasi stare cum au fost trimise;
- Produsele nu trebuie sa prezinte urme de purtare;
- Fiecare produs schimbat trebuie sa contina etichetele si documentele impreuna cu care a fost trimis;
- Produsele pot fi schimbate in maxim 14 zile calendaristice de la data preluarii coletului;
- Valoarea produselor schimbate trebuie sa aiba valoarea minima egala cu produsele achizitionate initial;
- Pentru schimburi se percepe taxa de transport in valoare de 15 Lei


Cum se realizeaza schimbul :

Atentie ! Produsele se trimit inapoi DUPA completarea formularului de schimb !
Se accepta decat un singur schimb pe comanda.

1. Te loghezi cu contul tau Dyfashion, cu adresa de email si parola aleasa de tine. ( Daca nu ai cont pe Dyfashion, in emailul de confirmare a comenzii dai click pe linkul de creare cont si introduci parola dorita - Vezi imaginea de mai jos)

 

Link

 

2. In categoria istoric comenzi selectezi comanda din care vrei sa schimbi produsele ( click pe schimb produse - vezi poza de mai jos)

 

schimb

 

3. Campurile trebuiesc copletate in felul urmator :
Nume: Numele dvs. (precompletat)
E-mail: Adresa dvs. de e-mail (precompletat)
Telefon: Nr dvs de telefon
Numar comanda: Numarul comenzii (precompletat)
Produse returnate: se bifeaza produsele care vreti sa le dati la schimb
Motivul returnarii: Selectati motivul returnarii
Metoda de compensatie: Schimbare produse (precompletat)
Cauta Produs : Se introduce codul produsului care doriti sa il primiti la schimb (Codul se afla pe pagina produsului - vezi imaginea de mai jos)

 

 

codprod

 

4. Click pe butonul trimite

Felicitari ! Tocmai ati realizat comanda de schimb.

 

  Produsul a fost adaugat cu succes !